Free Copy From This Blog -all Object-

کپی برداری از عکسها و مطلاب آزاد است
بر روی عکسها کلیک کنید تا در اندازه واقعی ببینید

Thursday, November 20, 2008

چگونه دوست دارمت

چگونه دوست دارمت؟!
بگذار روش‌هايم را بشمرم:
دوستت دارم
به ژرفا و پهنا و بلندايي
كه روحم را توان رسيدن به آن هست،
آنگاه كه سرشار از حسي ناپيدا
به نهايت بودن
و كمال زيبايي هستم!

دوستت دارم
به اندازه خاموشترين نياز هر روز
به آفتاب و نور شمع!

دوستت دارم
رها!
چنان مردماني كه براي حقيقت مي‌جنگند!
دوستت دارم
ناب!
چنان مردماني كه به سماع در مي‌آيند!

دوستت دارم
با شوقي
كه اندوه ديرسال مرا محو مي‌كند!
و با ايمان كودكي‌ام.

دوستت دارم
با عشقي كه از دست رفتني مي‌نمايد!
و با قديسين از دست رفته‌ام!

دوست دارمت
با نفس‌ها
لبخندها و
اشك‌هاي تمام زندگي‌ام!
و اگر خدا بخواهد
پس از مرگ
نيكوتر از اين
دوست خواهمت داشت!

اليزابت برت براونينگ

0 Comment: